Well, well....

Hejsan alla söta ungar^^
skolan idag var väll okej... Det är typ alltid annorlunda första dagen efter ett lov.!


Jag ska börja med en hälsosamare diet tänkte jag. typ äta mer frukt och grönt!! Träna lite mer och bara tänka på vad jag stoppar i mig!
________________________________

Nora tipsar: jag ska börja med att tipsa lite om olika frukter och goda men nyttiga saker istället för att käka godis och kakor och allt vad det nu finns..! Det är mycket hälsosammare för dig och ibland kan det vara Riktigt gott!!
T.ex. Banan och hallon tillsammans är Super Gott, jag tipsar om det och det är nyttigt också! Så tummen upp för Banan och hallon!!:€

________________________________

Imorgon efter skolan så ska jag kke springa spåret, vi får se om det är för mycket snö elr för halt! Sedan så sticker väll man till ica och köper lite god frukt som mellanmål typ, istället för typ en macka.. Så är en frukt mycket nyttigare!!
________________________________

Kram på er och håll er i form;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0