Seegt bloggande, ja vet :(

aa, jag har typ nt haft ork till att blogga på ett tag! aja, imorgon äre JULAFTON!! :D f1 Kuuligt ^^). jag har köpt en asfin klänning som jag ska ha :)<3 har ingen bild påden just nue... men nån gång kmr det en bild! det är fullt med julklappar under våran Gran^^<3 Kul..Kul!! hehe, aa :D........................ statistik:- jag kollade nyss på min statistik. ni som undrar vad det är för något, så är det hur många tittar som man har fått oså.. men iallafall... i början hade jag typ 6 tittar per dag! nt så mkt , men det här är ju faktiskt en helt ny blogg....men aa, nu har jag typ 2 tittar... :( men det är bara för att jag har ett segt tempo med blogginlägg.. men nu ska det bli ändring....!<3 God Jul / Kalle Anka.................................<3 ps. kom ihåg att kolla på KALLE ANKAS jul på julafton ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0